https://imgyukle.com/i/o3LeEn
https://imgyukle.com/i/o3LF5U
Arkadaşlar elimdeki makineyi satıp karaca’nın bu makinesini almıştım sırf sütlü de yapıyor diye.fakat çok kötü çıktı hiç köpük yapmadı iade ettim.. Ama kullanan kime sorsam sana öyle denk gelmiş diyor şans işi birazda..
Şimdi sizce karaca nın bu modeline tekrar bir şans daha vermelimiyim ?
Yoksa beko nun bu modelinin tertemiz yeni gibi 2. el olanını mı almalıyım ?
Çok kararsız kaldım fikir verir misiniz ? Fiyat olarakta ikisi de aynı olacak hemen hemen