Kubraozturk34 Merhaba benim bebeğim 9 aylık oldu 2 hafta dır mama içmiyor ek gıdayı yiyor ama mama içmiyor biberonu ağzına verince geriye itiyor. Ne yapacağımı bilmiyorum. 🥺🥺
Tnrcrgizem Kubraozturk34 benim oğlum da öyle. Haftaya 9 aylık olcak. Uzun zamandır var mama reddi uykuda yediriyordum artık onu da kabul etmiyor çok az içmeye başladı. Ben de burda bekleyeyim🙋🏻♀️
Eylulbebek03 Kubraozturk34 merhaba uzun süre olmuş ama durumu nasıl atlattınız, doktor ne dedi? Benim kızımda 9 aylık yaklaşık iki haftadır asla mama içmek istemiyor, uykuda veriyorum uyanıyor nasıl bir yol izlediniz
Kubraozturk34 Melesss gerçeği doktora götürmedim 🥺. Yemekleri çok seviyor maşallah ağzına verince hep yemek istiyor😊
Melesss Kubraozturk34 bence bir doktora danışın bana göre sadece ek gıdalık yaşı gelmiş ama tabi en iyisini doktor bilir
Kubraozturk34 simiyyy 3 öğün yemekler 2 ara öğün veriyorum mama ile 2 saat vardır . fakat uyku arasında veriyorum ellerine itiyor hep
simiyyy Kubraozturk34 gayet normalde besleniyomuş aslında. Doktora götürünceye kadar bide ara öğünleri keserek deneyin çünkü 1 yaşına kadar asıl besin annesütü/formül mama olmalı
Kubraozturk34 Eylulbebek03 Merhaba bebeğim 1 yaşında mamayı bıraktı sadece günlük 2 du bardağı pınarın devam sütü içiyor. Fakat ilk olarak doktorumuz mamayı artık istemediği için zorlama demişti . öylece bıraktık . ek gıda yi çok sevdiği için 😊😊
bebiskoooo Kubraozturk34 o dönemde geçici oluyor benim oğlan gece bile mama içmiyordu ek gıdayı gün içinde çok tüketiyormuş ondan oluyormuş 11 aylık olana kadar öyle oluyor ama sonra düzeliyor