Kocabebek Hangi kaşık mamasını kullanıyorsunuz şeker ilavesiz kaşık maması var mı ? Kilo aldırması önemli değil zarar vermesin yeterli …
TheBaby Kocabebek Hiç kullanmayıp kendiniz yapsanız benzer şeyler daha iyi. Şeker yoksa başka birşey var. Ama illaki bir şeyler var
Alpingo Kocabebek oğlum 18 aylık,mama içmiyor aksamları yatarken,irmik yulaf unlu yapıyordum doktorumuz hipp 5 tahıllı önerdi mama ile hazırlanyor cok daha faydalı dedi bizde onu yapıyoruz cok seviypr