Anneler oğlum 8 aylık ama 6 aydan berri gerçekten uyku sorunumuz var diştendi önceden ama iyi olunca bile aynı derin yatmıyor ağlayarak kalkıyor pış pış yapsam bile uyumak istemiyor gece çok kalkıyor gerçekten çok yoruldum uykuyu unuttum resmen. Niye uyumuyor anlamıyorum ağrısı olmasa bile aynı şekilde yapıyor gündüz bile en uzun uykusu 1 saat yatıyor uykusu için ne yapabilirim fikir verin 🥺😢