Acemiannnne benim var 2 senelik bekarken annemin evinde ona alışığım diye aldım almaz olaydim ya meğer temizligi annem yapiyo diye kolaymış 😅 ağır geliyor bana pratik değil on beş günde bir açılır ancak . Bir tanede dikey pratik bir süpürge lazım o varsa . Ama bu süpürgenin yaptiigi temizliğide başka hiç bir makina yapamaz gibi geliyor gercekten güzel temizliyor dövücu başlığı falan çok iyi halıları dovucuyle supurmeyince temizlenmiş gibi gelmiyo . Ama yinede iki sene öncesine dönsem almazdım çok zoruma gidiyor çünkü belimde fıtık oluştu dogumdan sonra. Çok ağır geliyor şimdi evlensem bir robot süpürge birde şarjlı dikey alırdım oh mis