Seda0651 Bebeğim 3 buçuk aylık . Bikac gündür ne gece ne gündüz uyumuyor. Uyanıkken dehep huzursuz.uyutuyorum saattelerce uğraşıp en fazla 10 dakika uyuyor . Atak olabilir mi acaba
Samilknur41 Seda0651 benimkide oyleydi simdi ise cok uyumasindan sikayetciyim 4.5 aylik o zmanalar da kucagima oturtuyordum oynatiyordum gun boyu yoruluyordum tabi ama egleniyordu . Oyun halisi felan isini bi nebze gorur cingirakli oyuncaklar felan ben hep onlarla oynattim
Secilinaburki Benim oğlumda 3 aylık ve aynı sekildeyiz sürekli ağlamalar . Gaz mi diyorum bilmiyorum ama sürekli kendini sıkıyo sürekli huzursuz. Uyku yok . Eller sürekli ağızda sinirleniyo kendince. 🤷 Neyin nesi anlayamadım
Seda0651 Samilknur41 uykusu olduğu için bence pek ilgisini çekmiyor şu aralar geçen hafta oyun halısında falan oynardı şuan hiçbir şey istemiyor hep ağlıyor
Samilknur41 Seda0651 Ben yeni yeni oyuncaklar aliyorum en cok isikli seyler dikkatini cekiyor benim oda suslerim vardi onlar cok dikkatini cekiyor led isiklari var onlara bakarken uyuyakaliyor bazen