15.5 aylık oğlumun yanında tüm gün sadece ben varım babası akşam geliyor 2-3 saat anca görüyor o kadar. Tainciyiz başka etrafta tanıdık akraba vs yok. Komşularda hiç gelip gitme taraftarı tipler değiller. Ben tüm gün ilgilenmeye çalışıyorum ama hala anlamlı kelimesi yok konuşması gecikiyor. Çünkü etrafta konuşup etkileşimde bulunabileceği kimse yok. Doğuda bir ilçedeyiz kreş oyun grubu imkanları burada yok. Ne yapabilirim kızlar oğlumun sosyalleşmesi iletişimi için?