Arkadaşlar oğlum 22aylık cıkarabileceği tüm dişleri cıkardı 2gün önce yarım gün hafif ateşi oldu (38derece) sonra calpolle düştü ve bidaha cıkmadı hasta vs değil yakın zamanda hastalanmadı enerjisi yerinde hastalığı vs yok normal fakat diş etleri fena kızarmış ve şişmiş. Az önce diş doktoruna götrdüm viral bi enfeksiyon olabilir dişleri vücuduna bi tepki olarak böyle olmuş dişleriyle ilgili bi sorun yok dedi ilaç bile vermedi. Bugün dişçiye giderken yine ateşlendi hafiif (37.5) ama hiç hasta fln değil huzurluğu da yok ama anlayamıyorm sebebi ne yarın kendi doktorumuza randevu aldım başına gelen var mı böyle bi durum ? Bir fikriniz var mı