Bebeğim 4 aylık evimiz aslında 23 derece ama yatak odası büyük ve ısınmıyor dercesi genelde 20-21 arası değişiyor bebeğimin üstünü örtmek istemiyorum uyku tulumu konusunda bilgisi olan var mı ya da uyku tulumunun içine ne giydiriyorsunuz yardımcı olur musunuz