Sevgili anneler yıllardır giydiğiniz ama yırtılmadığı için atamadığınız şeyleri ne yapıyorsunuz kıyamıyorum ama 10 yıllık tişörtleri giyiyorum yırtılmıyor yeni bişeyde alamıyorum eşiminkileride atamıyorum çoçuğumunda öyle ama etrafımdakilere bakıyorum arkadaş eş dost hergün yeni şeyler giyiyorlar yeni tabaklar çanta ayakkabı aksesuar merak ediyorum napıyolar diye soruyorum giyiyorum diyor bazısı hiç görmüyorum veriyorum diyo bazısı ama ben veremiyorum atamıyorum hiç yeni bişey alamıyorum siz napıyorsunuz nasıl yeniliyorsunuz 100 tl den aşağı hiç bişey yok atacağımda aklıma geliyor bi tişört 100 lira diyorum yırtılana kadar giyeyim öyle öyle herşeyim duruyo 😂😂😂