Pnaronur17 Eşim korona oldu oğlumu anneme verdim bu süreçte.. Bende ayrı bı odada kalıyorum annem oğlumun ateşi olduğunu söyledi dişte çıkarıyo tabi Corona gecmesindende endişeliyiz çocuğu Corona geçiren varmı bu süreçte neler yaptınız
Hlalg Pnaronur17 bizzzz 🤦🏻♀️ 15 gün önce ailece geçirdik kızım bi buçuk yaşında.Ateş,öksürük ve halsizlik yaptı.Ateşini kontrol ettik sürekli 38 üstüne çıktıkça ibufen şurup verdim.Beş gün falan ateşli gezdi.Çok üzüldüm çünkü geçen ayda bronşit geçirdi 🥺