elizitosunannesi 16ci ayda verdim.Gunduz uykusuyla başladik.Ogle uykusundan once yarim saat kadar hava almaya cikariyorum.Doktor bol bol hava alsin dedi.Akşamlarida butun işiklari birlikte kapatip (koridorun işigi acik kaliyo odasinda loş işik etkisi oluyo)babaya babaya,babaanneye bez bebeklerine penceri acip bahcede ki kopegimize iyi geceler diyoruz.Odasini bol bol havalandiyorum.Ne cok sicak ne cok soguk oluyo 20 22 derece Sonra ninni okuyarak pijamalarini giydiriyorum. Kucagimda oturuyo sariliyoruz sakinleşiyo.Yatagina yatiriyorum.Aglamasima izin vermeniz lazim biraz.Yatir kaldir saril yapiyoruz.Eninde sonunda pes edip sakin sakin yatiyo.Ninni ve piş pişliyorum yatir kaldir yaparken.Asla goz temasi olmuyo.İlk gun ogle uykusuna gecmesi 45 dk gece uykusuna gecmesi 1 saat 20 dk surdu.Zamanla sureler kisaliyodu ama hastalandigi icin bide kopek dişlerini cikarmaya basladigi icin uykuya direniyo.Size tavsiyem diş donemindeyse ve ya ALLAH korusun hastaysa biraz daha bekleyin.Başka bir sorunuz varsa buyrun sorun🌸