Duygu26
Gelişim geriliğinden kastınız kilo azlığımı çünkü bende hamileyken korana geçirdim 34.haftamda karantinam bitti, Dr gittim herşey normal dedi. Sonrasında 3 hafta sonra kontrole çağırdı yani 37,2 gibi 3 kilo dedi baş çevresine bakarken bi durakladı ama bir bilgi vermedi, doğum şekliyle ilgili bir gerginlik yaşadık aslında orda tam o ana denk geldi oda ayrı bir konu,
Neyse sonra beni nts ye yolladı zaten gergindim ki tüm annelerde bilir bazen nst de bebeğin duruşundan kaynaklı haraketleri tam net olmaz. Bizdede öyle oldu, ama beni bir korkuttu söylediği cümleler bir anneye denecek şeyler değildi, ertesi gün tekrar nst ye bağlandım ve hiç bir sıkıntı yoktu ve beni takibe almadan 38de sezaryana cağırdı. Oğlum 2780 gr doğdu kilosunu geçtim kafası o kadar küçüktükü, yüzü kaşık kadar yavrumun
Bu benim kafama hep takıldı. Sonra ultrason resimlerinde son muane kağıdına baktım 37.hafta, 36 gözüküyor içime oturdu çok kızıyorum Dr bilgi vermedi takip etmedi belki 1 hafta daha kalsa haftasıyla uyumlu olurdu. Şimdi çok şükür gelişimi iyi aylık takiplerinde baş cevresi dahil hiç bir sıkıntı yok ama yinede başı ve yüzü küçük gözüküyor. Çok uzun oldu ama kusura bakmayın.