31.haftada doğum yaptım. 35.haftada 1780 grda eve getirdik bebeğimi. Eve götürürken ve evde pusetinden çıkardığınız anları videoyla çekin🌸 memenizin ucu ona büyük gelecektir, boncuk sıkıyormuş gibi sıkarak ağzına koyun emmesi için bekleyin. Tutarak emzirin çünkü göğsünüz her seferinde ağzından kaçar😅 2 saatte bir emzirin ya da her hareketlendiğinde daha hızlı kilo alır. Probiyotik kullanın gaz ilacından önce eve getirdiğinizden itibaren çünkü bağırsakları daha geç tamamlanacak diğer bebeklere göre bu da gaz demek🤷🏻♀️ Çok uykucu olursa emzirmeden önce bezini bi açın üfleyip uyandırırsın hemen kapatır emzirirsin ya da kulaklarıyla ve topuğuyla oynayarak😀 LCW’de ve carters’de prematüre kıyafetleri var tavsiye ederim. Biberon avent kullanmıştım 0 numara boğuluyordu genelde hemen çekip panik yapmadan yüzüne üflüyordum hafif hafif kendine geliyordu. Biberon kaynaklı değil içmeyi bilmediklerinden😅 karnını ve ayaklarını sıcak tut her zaman. Sen de baklagilleri ve lifli gıdaları hayatından çıkarabilirsin bir ihtimal hazırlıklı ol🙃 Duş içinde önce vücudu sonra kafasını geriye yatır kucağına alarak öyle su dökebilirsin elin alışana kadar. Bebekler çiçek gibi yıkandıkça büyüyorlar. Zaman öyle hızlı geçecek ki benim ki bile dün gibi. Pusetin 4te biri kadardı abartısız. İki tane battaniye koyuyordum sığması için😅 Son olarak da ilk üç ay şansın olursa biberon ve emzik vermemeye çalış seni hatırlasın sana bağlansın, kolaya kaçmasın diye. Emziremesen de göğsünü aç göğsüne yasla kafasını çıplakken biberonu öyle ver: prematüre bebeklerin uykusu düzenlidir onu bozmamaya çalışırsan ilerde uyku eğitimine gerek kalmaz. Prematüre bebeğin tek iyi yanı uyku düzeni sanırım😅