Merhaba, benim minik 6 ay 23 günlük. Ben emzirerek uyutuyorum ve bunu seviyorum! Uykuya geçişte oynamaları, gülücükler, beni yanında hissettiğindeki mutluluğu beni pozitif etkiliyor ve memede vakit geçirmesi sütümü arttırıyor.
Sorum şu ki memede uyumanın bebeğin psikolojisine olumsuz etkisi olduğunu kanıtlayan bir makale bulamadım. Yani bilmeden zarar vermek istemiyorum tabi ki ama merak ediyorum böyle devam etmemin sakıncası var mı bebeğime. Biz memnunuz halimizden ama pedagojik olarak emerek uyutmak sebepleri varsa ona göre davranayim.
Teşekkürler ☺️