MiracAlpinveUmutunAnnesi Yelda35 ilkkez duyuyorum oğlum her kabiz olduğunda (çok sık kabız olur) duphalac surup veriyorlar.
mihrosum Yelda35 evet canın kullanıyorum aksam verıyorum ertesi gun kakasını yapıp rahatlıyor yoksa cocuk ikin babam ikin. Sure 1 cay kasıgı koyuyorum ama tepeleme degıl yarım cay kasıgı da olur
MiracAlpinveUmutunAnnesi Yelda35 Ya evet biliyorum hem sizin sizin hem bebeginiz icinzor bir dönem valla bizim hrp ağrılı sancılı geçiyor mesela 2 gun önce 1 gun boyunca kaka yapmak istedi ama ağrıdan yapamadı surup verdik anca öyle
Brokolilim Yelda35 Bir sefer verdik biz birdaha vermemize gerek kalmadı eğer 2 yaş altıysa çay kaşığının yarısı kadar karıştırın
Yelda35 Brokolilim annem kullanıyor kendine onda baya etkili ama bu çocuklar için zararsızdır değil mi
Brokolilim Yelda35 Bize doktorumuz vermişti doktorunuza danışın isterseniz 2.5 yaşında kullandık biz tam olarak