Merhaba yaklaşık iki haftadır tuvalete alıştırmaya çalışıyorum kızımı çiş konusunda çok sıkıntı olmasa da kaka konusunda asla yol kat edemiyoruz. Hiç söylemiyor hep altına yapıyor, gel oturalım diyince de beni yanında istemiyor git diye bağırıyor kaka yaparken. İstememden de olsa sert tepki veriyorum artık. Neden böyle yapıyor ne zaman düzelir bilen yaşayan var mı?