Cansuu1 uykusunda diyorsun onada razıyım normal zManda bile terliyor cocuk
Kac kere kıyafet degısiyorum bilsen. Hafif hırıltısı var sanki birde oksurdu bugün bikac kere
Hala cozum bulamadım. Gece serin oluyor diye bende camı acmıyorum korkudan. Zaten 3 gün önce ateşliudi bohazları kızarık😟 d vitaminide düzenli kullanırım dohdugundam beri cozumunu bulan varsa banada soylesim😟
Doktora söyledim buyuyen cocuklar sürekli terler zaten birde havalar sıcak normal dedi.
D vitamini nasıl veriyor sunuz arkadaslar ac karnınamı özellikle??