Kızlar 2 ay 10 günlük bebegım var gunde bir saat uyuyup 2 saat uyanık kalıp tekrar bir saat uyku şeklinde ilerlemem gerkıyor uyku duzenı için. Fakat iki saat oyalayamıyorum bebeğimi ağlıyor memeye sarıyor bu sefer çok sık beslenmekten aşırı gaz oluyor siz nasıl oyalıyorsunuz dönence aldık pek sevmedi ana kucagındada biraz durup sıkılıyor tv açamıyorum pna bakıyor sureklı araftayım😀