Kızçeleriim doktora gittim bugün. Geçmeyen öksürüğüm için. Bana bir ilaç yazdı ismi iburamin zero diye tablet şeklinde bunun şurubunu da bebeklere veriyoruz dedi şimdi iki sorum olcak biri emziren annelere olur dedi ama olur mu sizce bebeğim 23 aylık ? Diğer sorum bu ilaç öksürüğü kesiyor mu kullanıp da öksürmesi kesilen var mı ?