Neyyysee Kizlar sorum başlıkta, var mı veren ya da faydası falan bilen varsa yazabilir mi? Merak ediyorum internetten baktım ama tam bulamadım
ketcapli_lahmacun Neyyysee Eşimin iş yerinden arkadaşı bebekleri doğduğu zaman çay kaşığı ile maden suyu vermişler. 🤔🤔 Sözde hiç gaz, kolik vs olmamış. Tabii ne kadar doğru bilemem.
pogacayanakli_aylamm Neyyysee bi profun bsbegin mamasina yemegine 1 yemek kasigi kadr koymanin faydali olacagini duymustum. Beypazarı digerlerinden daha iyi
BugsBunnyy ketcapli_lahmacun bunu bnde biliyorm gazi alinmis sekilde veriyorlar 1 cay kasigi ama bnce zaten gazli olmayacakmis o denk gelmistir.boyle bilimsel bir sey olsa gazli cocuk kalmaz☺️
ketcapli_lahmacun BugsBunnyy Aynen öyle. 🥴Hatta eşim bizde verelim gazlı olmaz çocuğumuz demişti. Vermemiştim😅 çok şükür gazlı bir bebeğim olmadı.
Klymeneninatlasi Neyyysee tabi hatta içine bir kaşıkta bal koyunca soluğu acilde alıyorsunuz. Yapma güzel anne ☺️ El kadar bebeye soda mı verilir ☺️
Neyyysee Klymeneninatlasi ben yapmadım zaten canım, bi yazıya denk geldim sadece bende merak ettim sordum
pogacayanakli_aylamm Neyyysee mamasina yine de katmaykn ozel formul sut mamalarina cunku onlar belli birseyle hazirlaniyor ama pirinc unu mamasi yada yemegine katilabilir
Deletedmom_50 Neyyysee bebeğin ayına bağlı. Ek gıdaya geçmiş, yemek yiyen bir bebekse, önceden kapağı açıkıp gazı giderilerek veriliyor.
Neyyysee Deletedmom_50 17 aylık şuan hiç vermedim, vermekte geçmedi aklımdan sadece merak ettiğim için sordum
Poetess Yeğenime 9 aylıkken veriyorduk çünkü biz içerken baya ağlıyordu şişesini görünce şuan 7 yaşında bişey de olmadı. Olur ya da olmaz bilemiyorum sadece deneyimimizi söylemek istedim