Husnahatun Arkadaşlar gecende post açmıştım esim tir soforu yokda duran biriyle iliski yasadi ne yapmam gerek diye fikir almistim.bosanmayi düşünüyorum kadin sığınmaya gitmek istiyorhm bilgimiz varmi nasil bir yer nasıldır
Defnekokulu Husnahatun ben eşime karşı koruma kararı alırken polis sormuştu kadın sığınma evine gitmek ister misin diye yok demiştim bana demişti ki gitmeni tavsiye etmiyorum çok değişik ortam orası ufacık bebeğinle gitme oraya
Yaaseemiinn Allah yardımcın olsun. Tam bilmiyorum ama 13 yaşın üstündeki erkek çocuğu farklı yere gönderiyorlar yanında tutmuyorlar. Sana ayrı oda veriyorlar ve dışarda sığınma evi vs yazmıyormuş apartman gibi oluyormuş anlaşılmasın diye.
Husnahatun Yaaseemiinn babam annem ayri babam evlendi 2 sene oldu orda yapamam kadin iki gün sonra surat yapar olmaz annemde kaçarak evlendigim için sürekli yüzüme vuruyor mecbur ora kalıyor