Kardeşim geçen sene cezaevinden firar etti bize geldi götürüp teslim edecektik bizide öyle kandırdı eşimin kimliğini almış ve İstanbul’a gitmiş.oradanda yırt dışına kaçmak için aracılar yoluyla tabi fakat yakalanmışlar gümrükte sadece kardeşim değil bir çok kişi fakat kardeşimin üzerinde eşimin kimliği çıkmış haliyle tabi bumu arayıp söylediği zaman öğrendik geçen sene Nisa’nın 12 sinde yakalandı fakat bugün kağıt geldi eve evim müşteki sıfatıyla Eylül’ün 16 sında mahkemeye gitmesi lazım fakat kardeşim ifade vermiş ceketini giyip çaldım diye sizce bir şey olur mu sadece elim değil 60 yakın sanık var 30 yakın müşteki be olur bana bir şey söyleyin