Naciyeylmz yenidoğanken mustela aldım güzeldi, sonra Sebamed aldım oda güzeldi, sonra ünibaby yeni doğan köpük şampuanı aldım onu sevmedim bence o gözünü biraz yaktı, Dalin aldım onu hiç sevmedim duştan sonra gözleri kızarıyordu, sonra johnsonsbaby e geçtim oda güzel yakmıyor gözünü ondan devam ediyorum şimdi