Ebrar444 9 bucuk aylık bebegim, bizde dün gece 38.8 i gördük, hemen ılık duşa soktuk ve calpol verdik. O biraz rahatlattı. Ama bir kaç saat sonra tekrar başladı sıcaklık. Tabi o zamana kadar ıslak bezi koltuk altlarına ensesine ve başına koyduk. Ara ara rahatlattı, sabaha karsı 4.5 gibi daha da yükselince hemen acile gittik. Gittigimizde ateşi düşmüştü sadece boyun etrafında 38 lik bir ateş vardı onun için de serum taktılar, hemencicik düştü ateşi. Bu arada domuz gribi içinde sürüntü verdik. Negatif çıktı şükür.
Şuan için bize doktor calpol ve fitil yazdı. Dönüşümlü olarak 2 gün boyunca vereceğiz bunları. Fitili de sadece ateşi çıkarsa
Bir de grip için şurup. Ilık bir Duş deneyiniz.