Biz de 4 gündür karantinadayız. Eşim pozitif çıktı bugün 9 buçuk aylık kızım ve ben de ateşlendik. Burnumuz tıkalı boğazımız ağrıyor. Test vermedik ama kızımın doktoru test vermenize gerek yok pozitif sayıyoruz dedi. 4 saatte bir calpol-dolven veriyoruz artı öksürk için prospan. Her uykudan önce de burnunu açıyoruz ama o pek fayda etmiyor gibi sık sık burnunu kaşıyarak uykusundan uyanıyor. bebeklerde en büyük belirtisi ateş.