Annezgi Arkadaşlar, oğlum 3 yaşında. Ve ben galiba çıldıracam:) inat, agresiflik, vurma. Bu nedir ya normal mi. 3 yaş sendromu böyle bir şeyi?
Kayracim Annezgi yaa gelin sarılalım hiç bir atakta sendromlu zamanlarda hatta dişlerini çıkarırken bile huysuzluk görmediğim oğlum beni çıldırtıyoorr bir de öğrenmiş herşeye amaa salak mısınn pis misin diyor 🤯
2pati_1baby Annezgi lütfen destek alın kendi kendine geçmesini beklemeyin uzman sizide yönlendirecek , rahat edeceksiniz