İlk kez böyle yolda düştü. Parka gittik sallandık kaydik hersey süper. Dönüşte ne el tutmak ne birsey bir anda koşturmaya başladı ve PAT düştü. Burnu ve ağzının üstünü vurdu biraz kanadı disi hemen eve geldik biraz buz tuttum ve krem sürdüm. İnşallah çok ciddi birsey olmaz😑