Salihaatilla Ahh ben çalışıyordum ne koliler taşıdım hep bir yerlere uzanmak zorundaydım yaptım valla rabbim onu sana nasip ettiyse doğar canım sağlıklı sıhhatli sıkma canını kanama kötü değilmiş sadece aşırı olması kötüymüş.
Bak bir anımı anlatayım sana bir gün yine hastahaneye gittim leke var diye bir bayanda gelmiş ertesi gün gece diyor ki oluk oluk kan geldi.Her yer kan gölü oldu dedi tamam bebeğimi kaybettim dedim ultrasona girdim kalp atımı vardı dedi demem o ki Rabbim isterse doğar