Artık çok yoruldum. 38 günlük oğlum. 😔 Sürekli ağlıyor. Ağlaynca emmek istiyor. Ağzını arıyor Takati kalmaynca ememeyip uyuyor. Doymadığı için 2 dakıkaya uyanp yine ağlıyor.çok emince hava yutuyo gaz oluyo. Gaz yüznden sürekli ağlıyor. Böyle bi döngüde bende aşırı yoruldgum için sütüm olmuyo.oda uyuyamadgı için tekrar ağlıyor.mama verince kabız oluyo. Kabızlıktan yine ağlıyo.ne yapmalıyım ? Tüm gün tüm gece böyleyiz. Meme uçlarmda yara. Psikolojime zor mukayet oluyorm. Tavsiyesi olan anne varmı 😔