Kızımın 6 aylık olmasına ortalama 1 hafta kaldı,Philips avent emzik kullanıyoruz emziksiz asla uyumaz🤦♀️ Sizce emziği değiştirmeli miyim yorumlar da bazıları almadı emmedi falan demiş yani boşuna para vermiş olmayayım çok güzel emiyor bunu 0/6 ay bi sıkıntı yok şuanda bilemedim sizce?
bir de kızım wee baby 125 cclik cam biberonu kullanıyoruz ondan başka hiç bir biberonu kabul etmedi şöyle yani akışı az olan biberonu diyeyim lansinoh 0/6 ay kabul etmedi veya kiwi,sizce wee baby gibi orta akış hangi biberon var tekrar cam mı alayım yoksa araştırıp plastik mi kendi tutmalı mı alayım düz mü bana akıl verin ay bacılarım