Acayip kafama takıyorum pazartesi doktora göstermeyi düşünüyorum oğlum oturduğu yerden yüz üstü düşmeye başladı normal gelmiyor bana. Ayağa kalkar tutunarak sıralar falan ama oturduğu yerden düşmesi korkutuyor beni. 2 gündür var bu sorun. Doktora götürene kadar sormak istedim benzer durum yaşayan oldu mu?