Anneler kızım 23 günlük. Gözleri öyle kötü çapaklanıyor ki. Doktora mesaj attım serum suyu ile silmemi söyledi işe yaramadı hatta tahriş etti. Sağlık ocağı anne sütü ile silmemizi söyledi onuda denedik geçmiyor. Pazartesi doktora götüreceğiz ne iyi gelir acaba ? 🥺