Merhaba guzel anneler 11 bucuk aylik kizim var yaklasik 1 bucuk aydir daha yogun bie sekilde geceleri aglayarak uyaniyor ama uyuyor o esnada yalniz aglamak dediyse sanki bir yerine birsey olmus gibi sonra pispislarken kendi kendine uykuya tekrar dalıyor napacagimizi bilemiyoruz artik bu arada tüm tahlileri temiz cikti biraz demiri düşük dedi doktor basina gelen var mi oneriniz yada simdiden tesekkurler 💜🌸