RuyasMom Dişimde apse var boğazıma vurdu biraz ve ateşim 37-38 arası gidip geliyor bide kovid temasliyim bir akrabadan aklım karıştı hastaneye gideceğim
RuyasMom minnosum25 dün gece sabaha kadar çok ağrıdı sabah doktora gittim antibiyotik verdi içtim eve geldim yine çok zonklama yaptı ağrıdı sonra ateşim çıktı
minnosum25 RuyasMom geçmiş olsn çok zor diş ağrısı apse dağılana kadar insann canından can gidiyor gece uyutmaz gündüz yediğinden bişey anlamazsn umarm çabuk atlatrsnz bide sarmsak yutun oda çok iyi antibiyotik
RuyasMom minnosum25 çok teşekkür ederim dün sarımsakla yattım resmen dişime koydum öyle uyudum dünden beri hiç keyfim yok sanki dişim ağrıdıkca ateşim artıyor
minnosum25 RuyasMom yok üzerine koymaktansa çiğ olarak yutmanız daha iyi bir kaç gün yutun yada yoğurtla filan yiyin öyle daha çabuk antibiyotik girer vücuda