Bi kaç gündür oğlumun sol kulagında akıntı şeklinde bişeyler vardı ayrıca sol gözünde de yaşarma sabahları çapak oluyordu aile hekimi gördü normaldir olur çocuklarda dedi. Ama bugün kulagının dış kısmına doğru uçuk tarzında kabarcıklar var nedir anlamadım yardımcı olabilecek olan var mı