Dün misafir geldi kadının biri 5 yaşında diğeri 15 aylık oğlu var. Benimde oğlum 30 aylık, küçük bebeği sevdi falan ama eline ne alırsa alsın kıymetli oldu oda minnoş daha yeni yeni yürüyor 🐧 Oğlum herşeye benim diyor ver annecim kardeş oynasın ağlıyor bak dediğim zamanlar vermeye başladı. Bu arada bende 4 aylık hamileyim. Oğlum abi olacak 💃🥰
Neyse bebeğin annesi mama hazırlıyordu o sıra bebeği kucağıma aldım oğlum anne beni de al dedi oturup aldım onuda. Bebeğe anne benim dedi 😂 Hem üzüldüm hemde çok komiğime gitti eltimler falan da vardı ortamda oda aynı şekilde bebeği aldı sevdi onu görünce oğlum yenge benim dedi. Oğlum şimdiden kıskanıyor beni zor günler bekliyor. Herkes senin işin çok zor diyor 🤦🏻♀️ Veren Allah yar ve yardımcım olur diyorum. 🤲🏻 Kardeş kıskançlığı nasıl önlenir noooluuurrr üzerime fikir, atın çok ihtiyacım var.