Oğlum 1 yaşında herşeye ağlıyor mizildaniyor sürekli hiç böyle değildi kucak için ağlar elinden tutup gezmezsen ağlar geceleri kalkar iki saat oturur uyutmaz bizi de babasını görür hiç ayrilmaz ondan çünkü doğru duzgn gormuo işinden dolayı görünce yapışıyor. Sizin bebislerde böyle mi acayip yiprandm ozellikle uyku konusunda hep gece uyutmadgi gibi sabahta erkn kalkıyor🤯