İlk gebeliğimde bu kolestazı yaşadım ve benim için zorlu bir hamilelik oldu, bebeğimi 35 haftalıkken doğurmak zorunda kaldım vs. Birden fazla cocuğum olsun istiyorum ama korkuyorum. Şöyle bir söylem var bilmiyorum, ilk gebelikte bu hastalığı geçiren diğer gebeliklerinde de yaşıyormuş. Aranızda bu hastalığı yaşayanlar var mı sizin de deneyimlerinizi dinlemek isterim