Öncelikle geçmiş olsun ,Ben hamileliğim boyunca idrar yolu enfeksiyonunu bir türlü bitirilmemiştim doğal olarak çocukta dea doğduğunda oldu 2 farklı antibiyotik tedavisi verdi birincisi işe yaramadı ikincisi etkili oldu. doktor onun dışında emzirmeyi ihmal etme bol bol emzir dedi ıslak mendil kullanmadım o süreçte pamuk kullandım.korkmayın yani bizimki mesela ağlıyordu idrarını her yapışta ama geçti şükür.birde doktor sünnetini çok ertelemeyin demişti idrar yolu geçirdiği için onu da yaptırdık 4,5 aylıkken falan.