Vanilyaaa Bize doğalgaz 700 TL Elektrik 250 TL Su ise 150 TL gelmiş 😅 Eşim isyanlarda hayır yaktığımıza göre ısınsak bu kadar zorumuza gitmez 🥲
lgsya Vanilyaaa dogalgaz 397 tl sadece geceleri yakıyorum elektrik 229 tl su 57 tl ( suyun nıye bukadar az geldı anlamadım haftada 3 kere camaşır 4 kere bulaşık + banyo + ev temızlıgı ) bu ay bizi görmezlıkten gelmışler galıba ☺️ Toplam ınternet cep faturaları fılan 900 tl buluyor sonumuz Allaha emanet🙄🙄
Sevvalakkah Vanilyaaa Doğalgaz 1300 gelmiş bacım eşim isyanlarıda geçti 😅 Elektrik 180 gelmiş su 150 battık 😅
Leylaa_ Vanilyaaa Doğalgaz 697 TL geldi 700 olsa ödeyemezdik 😂 Elektrik 243 TL Su 60 TL valla doğalgazı 1000 ödemeye razıyım yeterki ısınayım ama asla ısınmıyoruz 50 55 yanıyor .
[silindi] Vanilyaaa anneme 375 geldi çok kıskandım bizim zamlı daha gelmedi korkulu bekleyiş devam ediyor
Vanilyaaa lgsya ya yine iyi gelmiş canım bizim daha telefon faturaları içinde değil çok şükür ki kiramiz yok 🥲
Vanilyaaa [silindi] ahahh benimde anneme çok az geliyor çok iyi ısınıyor evleri kıskanan bir sen değilsin 😅
Liyazynp Vanilyaaa 590 doğalgaz, 167 elektirik,80 su,500 kira,çogunlukla annemlerde kaliyorum faturalar bu malesef ısındığımızda yok
1melekannesii Vanilyaaa geçen ay Doğalgaz: 306 Elektrik: 180 Su: 120 Gelmişti bu ay kaç bilmiyorum eşime bı soran akşam😂😂
Elsa22 Vanilyaaa Doğalgaz 738 elektrik 350, Su 69 fiyatlar böyle ama aldığımız verim bu fiyatların çeyreği dahi etmiyor maalesef…
[silindi] Vanilyaaa valla öyle gece gündüz hamam gibi ben 700 e razıyım ama 1 ustu hissediyorum acun bey :)))
MinikPrensesannesii Vanilyaaa bulunduğumuz ilçede doğalgaz yok kalorifer var yakıt parası verdk 3600 😂 taksitle tabi 2 ay önce bitti mayısa kadar yanıyo para vermiyoruz 😂