15 gün önce sezeryan oldum canım ilk 3 gün gayet iyiydim hatta ilk gün ayaklanıcak kadar iyidim sonrasında dediğin gibi ayaklarım aşırı şişmeye başladı 45 dk süren beni o halde gören herkesi ağlatacak kadar sıtmalar tutmaya başladı ardından duştan çıkmışcasına terledim 2 günde bunlar devam etti ardından dikişlerim kanamaya başladı sıtma tuttuğunda kendimi inanılmaz kasıyordum dikişler patladı sandım meğer kanımda crp “enfeksiyon” değeri 153.58 e çıkmış normalde referans aralığı 0,5 olması gerekiyormuş Dr. Hastaneye yatmam gerektiğini söyledi imza verip çıktım hastaneden bebeğim çok küçük diye 2 tane antibiyotik verdi 2 günde bir kan vermem gerektiğini söyledi çok şükür antibiyotikleri kullandıktan sonra crp 4.45 e düştü ama dikişlerimde ki akıntı henüz kesilmedi maalesef