Ecebyrm0 Bebegim gece 1 den beri doğru düzgün uyumuyor daha dogrusu hiç uyumadı çok huysuz. Karni tok gazı yok neden olabilir . Bugün de aynı şekilde sabah 10 dan beri ilk defa suan uyudu onda.bile ara ara gözünü acıyor kimildiyor
Seda0651 Ecebyrm0 Genelde kimildayinca benim bebişin gazı oluyor . Havluyu ısıtıp karnin a sarınca daha az oluyor
Ecebyrm0 Seda0651 anladım canım gazını çıkardığı halde gazı varmış gibi yapıyor. Çok zorluyor beni bazen zeytinyağ sürüyorum yapıyor ama yine rahatlamiyo
Deletedmom6262 Ecebyrm0 daha küçükmüş benim kızımda uyumazdi ağlardım uykusuzluktan 4 aylık şimdi bile beni bırakmıyor uyurken bile emmek istiyor