Selam güzel anneler🌸
22 aylık bir oğlum var 22 haftalık hamileyim nasipse haziran başı gibi geliyor kızım🤲🏻 Oğlum aşırı ilgi seven bi çocuk babasıyla beni asla konuşturmaz hep benle ilgilenin der telefon elimize alamayız tutar atar benle ilgilenin diye 🙄 bir aydır filan çıktı bu huyları da.. bir de insanları çok sever kim gelse eve gitmesini istemez canı çok sıkılıyor farklı biri gelince havalara uçuyor ama bu durum başka tabi kardeşi gelince çok zorlanacağımızı tahmin ediyorum tutup kardeşini atmaz inşallah😅😛 takriben ne kadar sürede alışır kardeşine acaba 2 çocuklu anneler tecrübelerinizi paylaşır mısınız? 🌸