Çok üzgünüm . Tek göğsüm sütten tıkandı onu açmaya çalışıyorum . Bebeğime mama takviyesi de veriyorum hergün beni emen çocuk bugğn hiç ememedi çekmedi ağzında memeyi bekletti sonra ağladı . Biberon istedi . Saatlerce ağladı vermek istemedim bu sefer hırslandı . 2-3 saat sonra mama verdim çok aç kaldı diye okdr hırslı ki mamadan sonra bile ağladı. Ne yapacağım ben 😔