Merhaba, bebeğim 9 aylık doğduğundan beri anne sütü + mama ilerledik ek gıdaya geçtiğimizde süt ve mama isteği azalmıştı şimdi de emmeyi komple bıraktı hiç yormak istemiyor galiba kendini😢 benimle aynı durumu yaşayan deneyimli anneler düzelir mi bu durum çünkü böyle olursa sütüm tamamen kesilecek?