Merhaba geçmiş olsun bende covidim 2. Günüm testten sonraki. Çok hafif geçiyor sadece sesim değişik ve arada hapşırık öksürük oluyor. Bebeğim 12 aylık henüz bi belirti yok ama nasıl anladınız direk ateşle mi başladı? Doktorunuz ne önerdi aklımda bulunsun