Asliissoysal Kızlar sağlık ocağının verdiği kan damlası ve d vitamini ni kullanan var mı ? varsa ne gibi yan etkisi oldu miniklerde cevaplarsanız sevinirim şimdiden teşekkür ederim vaktinizi ayırıp post’a cevap verdiğiniz için 🤗🤗
Tazemomyyyy Asliissoysal içinde paraben var sağlık ocağı hemşiresiyle samimiyim bana kullanma eczaneden al dedi. Allah aşkına devletin bedava verdiği şeyden ne hayır gelir ayrıca d vitaminin içinde de ayçiçek yağı var. O vitamini hem yetişkine veriyorlar hemde yeni doğmuş bebeklere.. 🤦♀️
Yasemin38 Asliissoysal kan damlası 1 kere kullanımda kakada kan olarak ayn etki yaptı. D vitaminini hiç kullanmadım. Ocean miktofer ve pedia D kullanıyorum
Asliissoysal Tazemomyyyy ben dun başladım gece sürekli uyandı ve bugün de altına yapıyor kaç kere bez değiştirdim geçen rota aşısi için özel hastaneye gittik doktor kullan Bir şey olmaz dedi ne yapicam bilmiyorum 😔
Tazemomyyyy Asliissoysal çocuğuna içinde pareben olan vitamini veriyorsan sen bilirsin acaba o doktor çocuğuna devletin verdiği d vitaminini kullanıyor mu orası da muamma.
Asliissoysal Tazemomyyyy bir kaç gün denemek istedim eşim bı bak değiştiririz dedi ama bugün söyledim hafta içi gidip bunun yan etkisi olduğunu söyleyeceğim bende siz gibi düşünüyorum o kadar baştan sağdı ki bizi isimlerini söyledim çok kötü kimse beğenmiyor içeriğini yan etkisi var dedim sen kullan seninkinde belki olmaz dedi 🤷