4.5 aylık bebeğim var daha önce domuz gribi geçirdi, hastanede yattı. Dünden beri yine ateş, kusma ve ishal var. Dışarıya çıkarmıyoruz eve kimse gelip gitmiyor. Biz misafirliği kestik 2 yıldır. Mecbur kalmadıkça dışarı çıkmıyoruz ona rağmen hastalandı yine. Artık ne yapacağımı bilmiyorum o ağlıyor ben ağlıyorum. Çok çaresiz hissediyorum.