Kızlar 6 ay 20 günlüğüz şuan. Ek gıdaya geçtik gün içerisinde Verdiğim ek gıdaları asla mama sandalyesinde yedirtemiyorum yada oturarak yemiyor. tutamıyor ağzında. Kaşıkla verdiğim herşeyi ağzından çıkarıyor direk. bu sefer doymuyor ağlıyor yastığa yatırarak yedirmek zorunda kalıyorum hiç de sevmiyorum o olayı. Siz nasıl yol izliyorsunuz